Karlstad!

Godmorgon

Idag är jag ledig från jobbet men har massor av ärenden med min kära mor och lillebror att uträtta. Ska strax äta lite frukost innan vi måste åka iväg.
Förra veckan berättade jag för er att jag var och hälsade på en kompis i Karlstad där hon studerar. Sist jag åkte dit var förra året i maj så den här resan kändes verkligen behövande.
Under vår "qualitytime" hann vi shoppa, äta på restaurang, ha filmkväll, shoppa lite mer, fika, ha förfest och sedan utgång! Det är sjukt hur mycket vi hann göra alla dagarna :)
När jag skulle säga farväl till henne på lördagen ville jag inte hem. Tiden gick så snabbt när vi var tillsammans och helt plöstligt skulle jag ta bussen tillbaka till Stockholm.

Det dröjer dessvärre inte länge förrän hon kommer hem hit och vi alla kan umgås tillsammans igen. Jag längtar redan tills den dagen kommer :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0