Karlarnas stad.

Godmorgon!

Jag befinner mig just nu hemma hos Mr med att packa ihop en väska som jag ska ha med mig ut strax. Det blev en sen kväll igår på tv-inspelningen och vi kom inte hem förrön efter midnatt. Jag har tagit massor med bilder som jag kommer publicera senare ikväll, ville bara tala om för er att vi hade det riktigt roligt därborta! Filip och Fredrik är PRECIS så som man ser de på tv, lika roliga och härliga mot alla! Vi har fått skrattat en hel del åt alla tagningar och felsägningar, hahaha!
Om några minuter ska jag åka till bussterminalen, där en buss med texten: "Karlstad", ska ta mig till min barndomsvän. För cirka två år sedan flyttade hon dit för studierna och därför kan vi inte längre "springa över till varandra" som vi alltid gjorde när vi var små.
Nu har vi klämt in två dagar med varandra som vi bara ska hänga och ha det mysigt tillsammans! Jag längtar massor tills jag får se henne ansikte och göra mig hemmastadd i den nya lägenheten :) Nu har jag bråttom, jag skriver senare ikväll när jag har anlänt. Puss
Jag och Sandra i Karlstad 2010


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0