Första dagen!

Jag slängde mig ner i soffan alldeles nyss när jag såg att "Gränsbevakarna Australien" var på tvn. Det är alltid lika spännande och se hur det går för resenärerna därnere. Dock är vissa människorna allmänt korkade, att de inte förstår hur genomskinliga deras historier är.

Första arbetsdagen på H&M gick över förväntan och det var riktigt roligt att få lära sig allting. Vi är två styckna som ska börja jobba där och konstigt nog kände vi igen varandra sedan tidigare jobb :)
Måndagar är oftast den värsta dagen på veckan med tanke på varuleveransen. Nu får ni kunder se till att komma in och handla allt snyggt som finns (vi har dessutom em hel del rea) innan allt tar slut!

Imorgon får jag lite sovmorgon, börjar inte förrän strax innan tio. Skönt! En dagens outfit kommer även upp imorgon bitti, vi hörs då! Puss

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0