Födelsedagsmiddag & fest!

Hej!
Mr ligger fortfarande och sover och jag själv vaknade för någon timme sedan. Igår eftermiddag kom jag fram hit till Stockholm från Sandra i Karlstad för att fira en vän som fyllt år i veckan.
Vid 20-tiden på kvällen promenerade jag och Mr över till födelsedagsbarnet och resten av gänget för middag och förfest. Som vanligt har jag alltid roligt med min pojkvän och hans vänner när vi umgås och gårddagen var inget undantag.  Alla var så glada och skrattade, drack gott, dansade och lekte lekar tillsammans.
Bora hade lagat jättegod mat och andra sötsaker som höll oss mätta hela kvällen :) Mums!

Strax innan midnatt tog vi taxin in till stan för lite dans inne på Ambassadeur. Det var hur mycket folk som helst, det gick verkligen inte att komma fram någonstans. Jag överdriver inte när jag säger att det kändes som Amba var det enda öppna stället igår, fullproppat!

Efter några timmar nere på dansgolvet begav sig alla hemåt. Jag och Mr var (konstigt nog) jättehungriga när vi kom hem och åt det första goda vi hittade :)

Det är dessutom våran dag idag och vi kan checka av ännu en månad tillsammans :) Innan jag åker hemåt senare ska vi ut och käka något gott. Nu ska jag försöka väcka sömntutaren, puss!

Jag tog inte alls många bilder igår, ska försöka sno från de andra under dagen.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0