Chaos!

Jag är hemma från en stressig dag på jobbet. Lönen har kommit och massaor av rabattkuponger/erbjudanden finns i kundernas händer vilket resulterar i KAOS! Det var också mitt första pass efter introduktionsveckan och jag måste erkänna att jag är stolt över mig själv som har lärt mig det mesta/viktigaste under fem dagar.
Mitt under kassapassen såg jag på kundernas varor hur mycket fint som har kommit in i butiken. Jag får ta en runda nästa vecka när det kanske är lite lugnare..

Nu ska jag vila upp mig, städa och fixa här hemma. Ikväll hoppar jag över Halloweenfirandet (har aldrig tyckt att det är något att "fira") för att bowla med några vänner. Till er som ska ut skrämma folk, gör det inte på snälla! Är livrädd för läskiga masker och utklädnader, hehe!

Puss


Två kundfavoriter på H&M JUST NU!
1.
Mönsterstickad väst med skinnimitation på knäppningen, 249:-
2.
Stickad väst med pälsimitation framtill, 199:-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0