Bet Awards ´11

Arbetspasset inne på jobbet gick bra idag, det går verkligen bättre för varje dag som går! Alla kassaknappar och rutiner börjar sättas sig i huvudet och snart kan jag nästan jobba med förbundna ögon, hehe.
Jag laddade hem musikgalan Hip hop Bet Awards 2011 igår och tänkte slå på den strax. Min man Lil Wayne är den enda artisten som är nominerad i flest kategorier i år, nämligen hela 19 styckna. Det märks att han har haft mycket och göra efter att han kom ut ur fängelset och att han har lyckats göra bra saker är det ingen tvekan om. Strax efter honom hamnar Kanye West med 9 nomineringar.
Jag anar att galan innefattar otroligt många priser, bra liveuppträdanden och många kända ansikten. Se den ni också, ni som gillar hiphopmusik.

Imorgon börjar jag tidigt och slutar tidigt, efter det väntar en sen middag/fika med två vänner. Ha det så bra ikväll! Vi hörs!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0