Au revoir!

Godmorgon allihoppa!

Jag vaknade innan alarmet imorse vilket känns skönt för då har jag sovit ut så mycket jag själv velat. Förlåt för att jag inte har uppdaterat något sedan jag kom fram till Karlstad men vi har haft fullt upp sedan jag anlände med massor av nöjen. Igår var vi ett tjejgäng som gick ut och klubbade tillsammans, det var kul och få se Karlstad by night med en "hiphopkväll" inne på dansgolvet.
Igår fick jag även en överraskande nyhete från min blivande chef inne på H&M. Jag ska börja jobba i butiken nu!!!!!!!

För att summera denna minisemester med min kära barndomsvän så har vi hunnit med shopping, mat, goda drinkar, hemmakväll, filmmys och utgång! Det känns inte som att jag har varit här mer än två dagar just för att vi har haft det så roligt tillsammans och hunnit med mycket. Idag ska jag dock återvända till Stockholm där en födelsedagsmiddag och fest väntar!

Jag hinner med ett inlägg senare ikväll innan jag och Mr ska iväg. Nu måste jag packa väskan och säga farväl till min älskade Sandra. Puss så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0