191011

Hej.

Jag har inte mått någe vidare bra sedan min lillebror lämnade landet. Trodde inte att det skulle kännas så jobbigt när var tvungen att säga hejdå.
Jag kan helt enkelt inte kan vara utan min familj och särskilt inte min bror som jag fortfarande får för mig att jag måste ta hand om :)
Han ringde mig från någon timme sedan, supertrött efter flygresan och jetlagen befinner han sig nu vid pappas sida. Skönt!

Igår åkte jag hem till Antonella som precis har flyttat hit till Sthlm! Innan vi skulle iväg på en inspelning umgicks vi i hennes nya lägenhet som var superfin! Jag vill ha en exakt likadan när jag flyttar :)
Det var David Hellenius som tv-inspelningen handlade om, en ny säsong av "Hellenius Hörna" skulle spelas in. Gårddagens gäst var Felix Herngren och ni förstår säkert själv hur roligt det var och få höra de skämta tillsammans och berätta historier.
Jag måste ge cred till David för att han är så otroligt proffsig när han arbetar. Det var inte alls många omtagningar vi behövde göra, han kunde redan allt :)

Programmet har premiär nu på fredag i TV4! Nu ska vi ut och äta något gott. Hörs sen! Puss

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0