SABOSKIRT




Jag sitter och dreglar över SABOSKIRTS kläder och styling. Det är GAAAAAALET vad snygga de är där och varenda plagg önskar jag att jag hade i min garderob. Dock verkar alla favoritplagg vara slutsålda (det förvånar mig inte) men jag ska minnsan hålla mig uppdaterad där tills jag får tag på de.
Frakten ligger på 150 sek hit till Sverige (det kan tillkomma några extra avgifter vid tullen) vilket är värt för ett plagg som bara finns i några få exemplar.
Klicka här om ni vill ta del av deras varor, ni kommer inte att ångra er!


Info om Sabokirt (hämtad från hemsidan)
SABO SKIRT aims to offer a wide selection of the most desirable and coveted designer clothing and accessories available online. Our dignity lies in the hand-selected range of affordable fashionable clothing, which adapts to each season to cure your trend setting addiction. Each garment is drenched in detail, allowing you to express your exceptionality in the trendiest way possible. Registered in Australia.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0