V for Versace!

Godmorgon!

Imorgon är det dags för H&M att sälja Versace-kollektionen till alla moderiktiga kunder. Det kliar i mina fingrar just nu. Kläderna är verkligen riktigt snygga och värda att köa för! Jag vågar inte säga än om det blir något köp för mig, måste tänka igenom det här litegrann. Dock tänkte jag tipsa er andra om hur man går tillväga när man ska shoppa i butikerna eller på nätet.

De första 420 kunderna i kön kommer att tilldelas varsitt armband i olika färger. Färgen på bandet talar om i vilken grupp och ordning du får gå in i butiken och handla från kollektionen under 10 minuter. Skulle du inte vara en av de 420 första kunderna, har man fortfarande chansen att handla. Mer info finns här!
Jag önskar er alla lycka till med de varor ni vill ha! Ni kan väll maila hit de så lägger jag upp de här på bloggen :)
Ställ klockan på alarm om ni inte vill komma försent! Puss

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0