271111

Jag och Shillan kom hem tidigare idag från Karlstad. Hade förberett ett inlägg för det tidigare men det tycks inte har gått igenom.
Vi sov ut imorse efter att ha dansat loss inne på Blue moon bar sista kvällen igår. Vi började allting hemma hos Kong och Louise som hade sin inflyttningsfest. Vi var det sista att kliva innanför dörren, hela lägenheten täcktes av människor som drack, åt och skrattade.

Mot midnatt tog vi taxin ner till stan för att avsluta kvällen inne på en klubb där! Kön var oändligt lång, har aldrig sett en så lång ormliknande kö, det var tydligen inte bara vi som planerat vår kväll där :)
Natten slutade med snabbmat och diskussioner runt köksbordet hemma hos Sandra och Erik.

Det var jättetrist och lämna de idag, men nu när julen närmar sig alltmer betyder det samtidigt att alla mina älskade tjejer kommer hem igen :) Nu ska jag fortsätta titta på tv med Mr som är här, det får en bli en tidig kväll idag eftersom jag börjar tidigt imorgon.
Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0