Zzz!

Godmorgon!

Jag är uppe väldigt tidigt idag, överdrivet tidigt om jag får bestämma. En ny vecka är här och idag har jag hela dagen på mig att läsa - repetera - läsa - repetera, (aah, ni fattar rutinen) för imorgon gäller det! Imorgon kl. 09:00 skriver jag den gigantiska (och sjukt jobbiga) salstentan tillsammans med klassen.

Igår satt jag med böckerna hela dagen och rörde mig inte en millimeter utanför yttedörren men idag måste jag ut en sväng och få lite frisk luft innan jag kollapsar här hemma på grund av syrebrist.
Hoppas att alla har haft en underbar helg och att denna dag inte blir alltför jobbig i skolan/på jobbet.

Imorgon kommer denna blogg att prioriteras mer än tidigare, det vet ni men tills dess får ni ta hand om er. Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0