Yesterday.

Hejsan!

Jag var så trött igår när vi kom hem från Stockholm att jag inte orkade med någonting. En shoppingdag i storstaden under lönehelgen är ingenting att rekommendera, hur tänkte vi egentligen? Jag tror inte vi tänkte alls utan bara åkte dit när det passade oss.
Det var fullt med människor på gatorna, i affärer, vid caféer och vissa butker slog till med vårrea eftersom de visste att alla hade pengar i plånboken den här helgen och folk var som galna när det fick se de prislapparna på kläderna.

Jag hittade ingenting jag kände att jag var tvungen att ha med mig hem och kände mig lite besviken. Visserligen finns det massor med fina vårkläder ute i butikerna nu men det är fortfarande kallt ute så jag väntar lite med sånt. Jo, föresten jag hittade en snygg virkad tröja från Vero Moda (kan visa den senare) och en present till min man, that's it.

Jag ska till Tuna Park senare med mor samt göra lite andra ärenden så får hoppas att jag hittar någonting fint där istället. Vad ska ni hitta på idag? Vad ni än gör så glöm inte att ställa fram klockan en timme. Sommartiden är här och jag hoppas att vi får det vädret snart också.

                                                               Gårddagens outfit:
                              
                              



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0