Vårväder, ja tack!

Hej!

Vilket hääärligt solväder Sverige bjuder på idag, dunjackan är dumpad nu för ett par månader och istället åkte en tunnare kappa på imorse när jag promenerade mot stan.
Idag hade jag skola så jag mötte upp Antonella vid tågstationen för att åka och ha föreläsning om "En annan modernism: mode, konst och scen under tidigt 1900-talet i Frankrike och Italien". Efter föreläsningen åkte jag förbi min mans jobb och hälsade på innan jag for hemåt.

Nu stannar jag innanför ytterdörren för resten av kvällen, tentaplugget drar igång så fort min älskade mor har kommit tillbaka med semlor till familjen, det är tydligen fettisdagen idag.
I ett senare inlägg visar jag två av mina tre senaste inköp för er, ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi snart igen, ♥.

                      I dagens outfit bär jag mina nya Dr.Martens kopior, love them!
                
                


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0