Vårstädning.


Idag hade jag ingen skola och slipper SJ för någon dag, åker nämligen dit på lördag igen. Imorse väcktes jag av mobilen som ringde 09:30, det var min man som kände för att väcka mig eftersom han själv var uppe tidigt. Det var ingen idé att försöka somna om utan gick upp och fick ytterligare ett samtal av Sandra som varade en stund.

Vid lunchtiden gick jag och min kära mor ut på en promenad i vårvädret för att njuta av solen, åh älskar att snön (snart) är helt borta. På hemvägen inhandlade vi lite mat och onyttigheter till storstädningen som väntade på oss när vi kom hem. Nu har vi båda varit igång i 2-3 h och jag är alldeles slut, mycket är gjort men det är ännu mer kvar, det ska nämliga skina överallt mot dagens slut. 

Lite senare ikväll kommer min man hit men jag vet inte riktigt än vad vi ska hitta på utan det återstår att se. Jag känner för att ta del av vädret och bara njuta av solen, finns det några uteserveringar öppna på eftermiddagarna här i stan? Har sån dålig koll på sånt där.  
Nu ska jag fortsätta städningen, stackars mamma håller på ensam nu. Vi hörs lite senare :) Puss! 


                            Vårvädret i Italien är ingenting emot Sveriges.. ÅK DIT!
               
               



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0