Is this what they call big city love?

Hej!

Imorse när jag vaknade planerade jag en långpromenad till stan för att göra ett ärende men vad är det jag vaknar till? Jo, snöstorm och blåst. När började vi hoppa över våren i Sverige och direkt vänta in sommaren? Jag är väldigt skeptisk till om vi ens kommer få solstrålar och sommar i tid i år, inte som det ser ut nu.

Ni förstår inte vilken panik jag får när jag ser hur det ser ut ute. Jag vill inte vara bo här mer! Att boka in en resa till Australien frestar mig mer och mer och vem vet, det kanske slår in snart. :)

Idag har jag gjort lite allt möjligt här hemma, pluggat, städat, stylat om kläder och snart tar jag mitt pick och pack åker till Sthlm C där min man möter upp mig och som jag också kommer spendera kvällen med. Imorgon åker jag tillbaka till skolan för träff med min grupp och en föreläsning.

Vi hörs imorgon igen, ha en fortsatt trevlig tisdag och glöm inte titta på "Kniven mot strupen" ikväll :) 

                                                    Sommaren i Cairns är oslagbar.
                  
                 
                 
                 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0