Puss & Kram

Hej!
Jag har setat här nu ett tag sedan A åkte tillbaka till Sthlm och gjort lite ärenden på datorn. Imorgon åker jag själv dit och har en "mor och dotter"-dag med mat och shopping. Jag och mamma brukade alltid åka till Stockholm på min födelsedag när jag fyllde år förut och shoppa kläder för alla mina pengar jag önskade mig i present.
Jag minns hur mycket jag såg fram emot min födelsedagar och speciellt att få shoppa i Stockholm - staden med störstt utbud av butiker, haha! Min lillebror brukade också följa med och få handla något till sig.

För övrigt idag, har jag inget särskilt inplanerat förutom lite mer saker jag måste ta itu med. Haddis är i stan och jag hoppas vi hinner ses något under helgen och om inte så ses vi garanterat på måndag då jag åker till Jönköping tillsammans med Isa och Louise för en kort visit hos Haddis och Samuel.
Nu ska jag betala räkningar och plugga lite så jag slipper göra det på söndagen sen. Ha en underbar fredag, vi hörs förmodligen ikväll ♥

                   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0