Exhausted.

Hejsan!

Hur mår alla? Jag hade förberett ett inlägg till er imorse men efter att jag hade fixat klart mitt hår med plattången (tack Gud att jag hann med och fixa det) dog all el i hela huset! Detta händer ju bara mig och inte nog med att inte inlägget kunde publiceras så var jag verkligen tvungen att skicka iväg mitt cv som jag var och lämnade på ett jobb i Stockholm.
I sista sekund (verkligen i sista sekunden) kom all el tillbaka och jag hann med att skriva ut det, inlägget fick vänta.

Efter ärenden vid Hötorget åkte jag till skolan för att samlas med min redovisningsgrupp till det kommande seminariet. Klassen ska, i sina smågrupper, redovisa om ett valfritt modeföretag på ett marknadsföringssätt med de 4P:n, STP, etc. Diskussionerna och planeringen gick bra och det känns som att vi kommer göra en bra redovisning.

Efter skolan gick jag och Antonella runt ett varv på stan för att kolla in det senaste i butikerna men hittade bara föör tunna kläder som passar mer till våren sen men jag och mor ska ha en heldag i Sthlm på lördag och köper säkert med mig något då :)

Nu är jag dödstrött, ska bara ta det lugnt ikväll framför tvn med lite mat. Vi hörs imorgon, puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0