Tenta avverkad.

Heej!

Jag är tillbaka här igen efter att ha varit och skrivit salstentan om "Modets roll kring Fransk och Italiensk kultur och litteratur" och vilken otursmorgon jag var med, som vanligt.
Under helgen bad min kära mor och pojkvän att kolla upp det kommande vädret för denna veckan, ifall snön planerade att komma tillbaka. Snö kombinerat med tågresor vet vi alla vid det här laget att det inte går hem och jag vill ju inte komma försent till ännu en tenta.

Mitt 07:17-tåg rullade iväg i tid MEN precis innan vi når Södertäljes plattform, står vi fast i 24 minuter för att tåget framför oss har något fel och det bildas köbildning av tåghelveten OCH JAG KOM FÖRSENT ÄNNU EN GÅNG!
Jag mötte upp Antonella på stationen och vi fick (bokstavligt talat) springa till tunnelbanan-skolan och in i salen.

Jag fattar inte varför sånt här ALLTID ska hända mig, det vilar någon förbannelse över mig de dagar jag verkligen måste passa tider :/ Nog om det, "hetsplugget-inför-en-tenta" är över för ett tag och jag andas ut och känner mig fri.
Vad ska jag hitta på nu när jag har så mycket tid över? Vad ska jag lägga all fri-tid på? Solen är här och det är en underbart fantastisk början att ta del av.. så det gör jag.

Puss!

                                    Min bakdörr för tillfället, snart åker allt slit bort!
                     
                    

                                                                       Dagens..
                              
                              


Kommentarer
Irre :)

amie..försökte kopiera din bild, men misslyckades totalt. HAHA du är super duktig min kära vän och om du inte får mer än B så vet jag inte vad!! <3

2011-03-15 @ 17:05:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0