Tack för igår!

Hej igen!

Nu är jag tillbaka i stan igen efter gårddagens förfest och utgång med några vänner. Egentligen hade jag ingenting planerat till denna helg, det såg först ut att bli en myshelg hemma med familjen och A men under fredagskvällen bestämdes det en förfest på Hotell Rival och sedan utgång på Berns som skedde igår med Kystan och Linn.

Jag hade inga som helst förväntningar inför detta, det skulle bara bli kul och komma ut lite efter den hårda tentaperioden som jag nyligen har gått igenom och jag hade rätt, det blev en lyckad kväll med gammalt och nytt folk i kombination med sprit, skratt och bra musik. 
Utgången med tjejerna (killarna hade bokat in Ingrosso för kvällen) var riktigt rolig framför allt mot slutet när vi stod och skrattade åt allt möjligt konstigt folk. Vissa klär sig så ...konstigt och skumt ibland. :)  

Mot kvällens slut tog jag min väska och åkte till A där kvällen slutade tidigt på morgonen efter att ha sett UFCs livematcher. Det kanske inte är det första man vill titta på efter en kväll ute på klubben men ibland får man offra sig för sin man, ♥.

Hoppas att ni hade en trevlig lördag, här är lite bilder. Puss!

                                    
                                   
                     
                     
                     
                     
                     




Kommentarer
Linn

Fin! :) Nu hittade jag till din blogg! Puss o kram /Linn

2011-03-22 @ 21:48:39
URL: http://linnlicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0