My bad.

Hela söndagen har gått och inte förrän nu märker jag att jag har glömt att publicera ett tidsinställt inlägg tidigare för er. My bad, sorry.. I nästa inlägg får ni det.

Jag har inte gått ut på hela dagen idag och det har pinat mig, beh-höv-ver verkligen lite FRISK LUFT men skolböckerna fick ta upp all min tid, nämligen sju timmars skrivande och lagon till Solsidan kastade jag in handduken för ikväll.
Imorgon går jag upp tidigt och fortsätter i samma spår, jag SKA klara den!

                    Apropå Solsidan, dök solen upp idag och temperaturen steg
                                            till +10 grader. Jag ser framsteg.
                            



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0