Möter upp A nu!

Hej!

Jag vaknade för inte så längesen men har bråttom iväg nu, ska nämligen ner på stan och fika med Alexandra som är hemma i några dagar. Solen är häääär och jag hoppas att jag kan gå ut i skinnjacka idag (som jag gjorde igår).
Under eftermiddagen sätter jag igång med råplugget inför den enormt stora tentan om "Modets roll i franskt och italienskt litteratur och kultur". Jag vill så gärna klara den, dels för att det är en 15 hp kurs men också för att, om jag gör det, så jag har snappat upp det viktigaste och det mesta av Frankrike och Italiens modehistoria.

Nu måste jag skynda på lite, vi hörs lite senare ♥

                                                                Dagens outfit: 
                 
                 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0