Modeföretagsplanering väntar!

Godmorgon.

Jag var helt slutkörd igårkväll när jag klev innanför dörren efter en heldag i skolan med tjejerna och klassen. Vi satt och förberedde och diskuterade inför vår kommande redovisning (min första sedan jag började mode) nästa vecka så därför fick det ta den tid det tog.
Imorgon åker vi tillbaka till skolan igen för mer plugg tillsammans och planerar även att bli helt klara så det blir säkerligen en till heldag i skolan.

Nu ska jag iväg och möta upp Antonella inann vi åker iväg, vi hörs lite senare! Imorgon är det fredag och jag är förhoppningsvis ledig, vill så gärna sova ut lite :) Ha en bra dag nu. Puss!

                                 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0