KLAR!

Hej!

Jag kom hem för en stund sen från lite inhandling av mat och ärenden med mamma, besöket inne på Tuna Park gick åt helvete. Eric Saade var där och uppträdde och aldrig i hela mitt liv har jag sett så mycket människor vistas inne i gallerian. Vart kommer de ifrån? Bor de här eller har de åkt ändå hit för att få se honom?

Jag kunde inte undgå att få en glimt av honom, det måste jag erkänna men det var knappt värt det. Vi kunde inte ta den shoppingrundan vi ville pga av all hysteri kring honom och trängde oss ut efter en stund. Jag såg människor gråta, skrika och få panik pga av honom men det blir väll så när man är älskad av svenska folket.

Idag drog jag på mig mina (snart) nystylade nitleggings som jag har hunnit halvvägs med (har lite finjusteringar kvar). Jag äälskar de, är de inte snygga?

              
               
              


Kommentarer
Anja

Vad fina leggings!! Men du, tänkta bara fråga om adressen til din blogg, ska det lesas Amina Ta Amie som på franska? Kul i af, jag bor själv i Frankriket och tänkte bara säga at det är egentligen Amina Ton Amie som skulle vara korrekt. Jag vet, det är lite konstigt for att det är jo une amie, men det är for att när man har et vokal efter ett "ta/ma/sa" så blir det til "ton/mon/son" for att det är plus facile à prononcer. Så voilà, men det gör jo egentligen inget, tänkte bara säga till dig. I alla fall, fin blogg!

2011-03-27 @ 19:16:31
URL: http://anjastensrud.blogspot.com
Anonym

Hej!

Tack så mycket, vad snällt :) Nej, min blogg heter så för att jag heter Aminata men kallas för Amie. Enklare än så är det inte, hehe. Kan ingen franska alls men önskar att jag kunde det! Kram

2011-03-27 @ 23:25:05
URL: http://aminataamie.blogg.se/
Anja

Haha okej, endog kul att dit namn kan läsas på franska, for att amie är jo vän på franska! :D kram!

2011-03-30 @ 21:49:49
URL: http://anjastensrud.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0