Jag försvann för ett tag.

God kväll allihoppa!

Jag ska berätta om dagens resa i ett senare inlägg, tänkte bara säga att jag fick tillbaka internet hemma idag. Efter några år som Teliakund har vi nu bytt tillbaka till Com Hem. Anledningen till varför vi bytte i första hand, har jag än idag inte fått någon förklaring på, (det var inga särskilda fel på Com Hem) men min mor kan ibland hoppa på telefonförsäljningserbjudanden och det var väll därför som vi bytte. Telia suger och det känns skönt att mamma också har insett det nu.

Vi fick hem modemet redan idag (skulle kommit nästa vecka) och jag lyckades följa intstruktionsboken till pricka och fixa internet på datorn. Jag fattar inte hur jag gjorde det, det brukar alltid gå fel fast jag följer alla steg men nu är jag uppkopplad och glad.

Igår började första föreläsningen i den nya delkursen, "Mode, konsumtion och marknadsföring" med Jacob (vår programansvarige) som föreläsare. Han är en underbart rolig och öppen lärare, man får alltid skratta under hans föreläsningar när han ska förklara något eller ge exempel (oväntade sådana) om något.
Han klär sig och ser väldigt bra ut också och det är jag inte ensam om att tycka. Tro mig, vi är ett gäng i klassen som längtar till hans föreläsningar eller som Irina så roligt skrev: "Den skyldige till varför jag inte längre antecknar på föreläsningarna". Hahaha ♥

Ni får inte tro något perverst om oss nu, haha.. Det är ju bra att han lockar oss till hans lektioner och får oss att längta. I nästa inlägg berättar jag om dagens händelser med min man, puss på er!

                
                Bild tagen från Irinas Fb.


Kommentarer
Irina

Hahahhahhahhaha älskar detta blogginlägg!! Jacob är faktiskt superhet lätt en bra anledning till att börja studera modevetenskap aahahah ;)

2011-03-18 @ 22:54:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0