Fikadags!

Hejsan allesammans!

Jag sade precis hejdå till min man som skulle iväg och jobba och snart ska jag börja göra mig iordning för att gå ner på stan och möta en vän över en fika.
Magen kurrar, måste få i mig något nu lite snabbt, vi hörs lite senare ♥


Uppdatering!
Hej.

Klev innanför dörren för ett tag sedan, vi skippade fikat och åt middag istället. Vi bestämde oss för att äta på Thai Classic, (som jag aldrig ätit på tidigare) och samtalade i timmar där vi satt och åt. Jag hade det så trevligt, det är alltid kul och umgås med vänner som man vet kommer finnas där för en och vi hann också med att planera lite inför våren/sommaren :)

Nu är jag supermätt och ska strax börja plugga lite, (försöker att inte inse hur mycket plugg som väntar på mig) så hörs vi inte lite senare förstår ni varför. Puss!

                                                                  Dagens outfit var: 
                    
                    
                     Trekvartsärmad kofta från H&M (jättegammal), blus från Bik bok
                      och byxor med mockadetaljer från Monki



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0