Countdown, 10 days!

Hej!

Jag uppdaterade aldrig något för er igår men ni förstår säkert anledningen bakom det hela. Idag är det 10 dagar kvar tills jag och cirka 180 klasskompisar sitter och skriver salstenta om "Modets roll i fransk och italiensk litteratur och kultur".

Nu kommer bloggtorkan med andra ord vara skyhög härinne men det är det värt. Jag väljer hellre att sitta med kurslitteraturen från och med nu fram tills då så jag att kan klara 15hp kursen och slippa göra om den än att kanske komma in hit lite oftare..
Självklart kommer jag blogga men det blir mer tidsinställda inlägg tills tentaperioden är över.

Ikväll tar jag dock en paus från plugget och kör på en utgång. Gud, sist jag var ute här i stan var nog förra året på juldagen. Det är inget jag skäms över, man missar direkt inte något här i Eskilstuna.

Nu måste jag sätta igång, vi hörs lite senare ikväll ♥   
      
                 
                 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0