Bokar in Australien..

Hejsan!

Det har varit något fel med inloggningen här på blogg.se hela dagen och inte förrän nu är det fixat och därför har jag inte kunnat uppdatera. Idag var jag ledig från skolan, den nya kursen börjar inte förrän imorgon så jag passade på att sova ut imorse. Nu är jag utvilad och redo för en promenad i vårvädret snart (det ser verkligen ut som om våren är på väg till oss nu).

Jag samtalade med pappa igår och jag saknar de alla därnere så mycket. Ibland önskar man att man bodde en buss/tågsträcka till Melbourne så att man kunde åka dit över en helg eller par dagar. Vilken dröm det hade varit.
Som det ser ut nu i dagsläget åker jag tillbaka dit i slutet på året eller i början på nästa år i några månader :) Ett till lillebror är på väg till världen och självklart måste jag dit och iaktta den nya skapelsen. Från en har jag nu tre småbröder med mig, en tjejen av syskonen som det första barnet :) 

                            7 månader sedan jag höll i honom har min lillebror växt
                                         och blivit ännu sötare och ännu större. ♥
                 
                 
                  
                  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0