Zzz!

God morgon!

Idag väcktes jag av alarmet som ringde, snart är det dags att åka till jobbet för en dag. Imorgon är det röd dag vilket betyder ledighet för oss arbetare, yeey! Dock hindrar det inte mig från att vara trött idag och jag är säker på att tiden kommer gå ännu saktare för det.
Dessutom är det första juni idag och den första sommarmånaden är här! Igår invigde jag med att bära klänning i skolan hela dagen och det känns verkligen som om man kan plocka fram alla sommarkläder nu. Om en månad fyller jag år och då förväntar jag mig en stekande sol och hetta i staden :)


Lite senare idag ska jag iväg på ett möte och mot kvällen träffar jag min man. Jag har saknat honom så, känns som det var jättelängesen vi sågs sist fast det bara var några dagar sedan.
Nu måste vi iväg, vi hörs lite senare med bilder från dagen! Puss


Kommentarer
Göran

sömntuta

2011-06-01 @ 15:56:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0