Midsummer eve!

Hejsan!

Jag har vaknat till liv nu efter gårddagens midsommarkväll. Kvällen började med grillmat hemma hos Sandra med Lisa och vi imponerade på varandra i köket med att lyckas laga supergod mat. Efter middagen kom resten av tjejerna dit för att fira midsommar med oss och även en del killkompisar tittade förbi lite senare.
Det är så skönt och vara ledigt från jobbet i några dagar så jag kan umgås med vännerna, några från igår har jag även gått i samma klass med så det blev en del "klassamtalsminnen" runt bordet :)

Efterrätten bestod av jordgubbar med jordgubbsglass/gammaldags vanilj - ett perfekt avslut på en midsommarkväll. När jag kom hem inatt hade jag ont i magen av all mat men det är inte konstigt eftersom jag åt så fort av allt, haha!
Nu ska jag äta en sen frukost och börja packa min väska här hemma, ikväll åker jag bort. Vi hörs lite senare, puss! 

                           Det finns fler bilder från igår, visar de senare när jag har fått de.
                                   
                                   
                      
                      
                     



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0