Back to reality soon.

Hola!

Vilket väder det är ute idag, hade tänkt gå en promenad tidigare men det är inte läge för det nu pga all regn. Nu när jag jobbar varje vardag springer helgerna förbi en! Hur blev det söndag liksom?
Precis när man vant sig med ledighet och får sova ut sitter man helt plöstligt på morgonmötet på jobbet och har en ny veckan framför sig.
Den här helgen har jag hunnit med en födelsedagsfest och häng med vännerna - precis som man ska spendera sina ledaga dagar.

Det här regniga vädret passar perfekt för internetshopping. Egentligen passar det till alla dagar men idag behöver man inte få ångest över att kanske missa något roligt utomhus. Jag klickade precis hem en ny sak som kommer inom en snar framtid, kan ni gissa vad det kan vara?
Jag låter er få spekulera lite, det kommer märkas senare vad det är för något. Snart ska jag äta mat och sedan fortsätta se på Americas Best Dance Crew!

Imorgon är jag tillbaka på jobbet igen så det blir en tidigt kväll idag, ciao!

                     Jag blev sugen på de italienska förrätterna vi åt i Rom tidigare i år.
                                            Mozarella och tomater kan aldrig gå fel.
  
                   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0