Det gick som det gick.


Jag är tillbaka i stan nu efter några avslutande timmar på en go kart-bana med Stockholmsgänget. Jag och sex andra vänner tog oss ut mot körbanan för ett söndagsrace och måste tillägga att det var läskigt i början innan man kom igång och lärde känna fordonet.
För övrigt gick det åt helvete för mig och det förvånar mig inte! Jag var som en slagpåse därute, folk körde på mig, puttade in mig i kanten och pekade finger. Allting var förstås på skoj men jag kände mig ändå utvald :)
Jag kräver en returmatch inom kort!


Helgen har varit underbar, jag har hunnit med jobb, personalfest, studenfirande och ett Stockholmsbesök. Imorgon väntar en ny vecka med jobbet som först ut på listan. Nu ska jag mysa här hemma med familjen, äta efterätterna som blev över igår och se på den senaste säsongen av Americas Best Dance Crew! I första avsnittet dansar grupperna till låtar gjorda av ingen mindre än Lil Wayne - inte helt fel.  

Här är bilderna från gårddagens studentfirande av min lillebror!             








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0