Sköna fredag!

Godmorgon!

Jag är uppe med tuppen idag igen, jobbet väntar nämligen på mig snart. Igår spenderade jag hela dagen åt att umgås med min man som jag mötte upp i förrgår! Vi brukar oftast ha saker inplanerade som vi vill göra när vi ses men igår hade vi inget planerat och gjorde absolut ingenting. Det var så skönt och bara vara med varandra, vi sov verkligen ut och åt sedan middag vid vattnet på stan mot kvällen. Det var jättevarmt ute igår och nu är det inte långt kvar tills första doppet närmar sig för mig!

Idag slutar jag dessutom några timmar tidigare från jobbet, precis vad man önskar en fredag som denna! I helgen ska jag bl a umgås med vänner, njuta av värmen men också fira en kompis födelsedag i Stockholm. Berättar mer om det lite senare, nu måste vi åka!

Vi hörs ikväll allihoppa, ha en underbar fredag ♥

                                           Igår fyllde min älskade lillebror två år!
                  Önskar att jag kunde vara med på hans kalas och leka med honom ♥
                


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0