@ Rothoffs!

Go' kväll!


Idag har jag varit igång i drygt 17,5 timmar och det känns verkligen på kroppen. Jag kom nyligen hem från en jättemysig fredagskväll i Rothoffsparken. Efter jobbet tidigare idag åkte jag ner dit för att möta upp resten av arbetskamraterna där våra chefer och arbetsledare hade ställt till med personalfest.
Det var jätteskönt att få njuta av solen och värmen en fredag som denna, man ser inte mycket av den när man är inne och jobbar.
Förutom vår "bokade" del av parken satt massvis med andra människor runt omkring på gräset och njöt. Det är så härligt att nu kunna ta del av vädret och naturen.
Under kvällen som gick bjöds det på god mat, alla sorters olika alkoholdrycker och efterrätt och efter mycket ätande är jag nu proppmätt!

Jag måste säga att det var extra roligt att umgås med arbetsledaren och cheferna på ett annat sätt än via telefon och intervjun, har skrattat massor med de under kvällen och haft det riktigt trevligt. Det känns även bra och veta att de gillar en och jag trivs att jobba för de!
Nu har lite saker att styra inför imorgon, har massor att stå men berättar mer om det senare. Ha en fortsatt trevlig fredag, puss! 


                                                             Sommaren är bra härlig!
                   
                   




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0