Oh, sunny day!

Hej.

Jag är dödstrött efter en dag med aktiviteter! Först och främst vill jag be om ursäkt för att jag är så sämst på att uppdatera och komma in hit men det är det här härliga vädret som har påverkat det. Man vill liksom ta del av det så mycket som möjligt innan den kalla vintern kommer tillbaka.
Hoppas verkligen att ni förstår mig, det finns förmodligen flera andra bloggar som har lite bloggtorka på somrarna.

Idag jobbade jag ett 07:00 - 14:00-pass på H&M och sista timmen fick jag hoppa över till barnavdelningen där de behövde lite extrahjälp. När jag hade slutat åkte jag hem och bytte ut arbetskläderna till kjol och topp för att sedan möta upp Kystan nere på stan.
Vi åt glass, käkade mat och pratade om allt som hunnit hände sedan sist vi sågs. Jag vet att jag säger detta hela tiden men IDAG HADE VI SOMMAR! Det var kokhett ute, fick nästan lite panik över att det var ansträngande och andas MEN JAG KLAGAR MINNSAN INTE! Tvärtom så glädjs jag åt att jag kan bära tunna kläder och ha kul ute.

Nu ska jag ta det lugnt de sista timmarna innan läggdags, imorgon måste jag upp tidigt igen för lite klädjobb! Godnatt allihoppa! 

                                                                          Januari 2011
                   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0