Nu köööör vi!


Jag har varit vaken sedan 06:15 idag med att förbereda allting inför dagens student, MIN ÄLSKADE LILLEBROR! Idag är det hans dag och som storasyster kommer jag att vara hans lilla betjänt i 24 h. Under morgonen har vi hunnit med champagnefrukost, matlagning, inhandling av presenter och andra viktiga saker. Det är precis lika stekhett ute idag som det var på min studentdag och jag tackar vädergudarna för att min bror får en lika varm och härlig dag som mig.

Just nu springer folk runt här hemma och skyndar sig för att hinna med allt innan kl. 15. Jag har inte alls tid att sitta här men ville verkligen komma hit och önska min bror på studentdagen! Stan har redan fyllts med studenter, föräldrar, vänner och massor med bilköer, ja - hela staden firar idag!

Nu måste jag verkligen skynda och göra mig iordning, vi hörs lite senare med bilder och allt som tillhör! Jag önskar er andra som tar studenten en underbar dag. Ta vara på detta för det händer bara en gång och ni kommer få det fantastiskt roligt, speciellt på flaket.

Puss och kram, / your A.

                                                                     Imorse innan avgång!
                  
                  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0