Nu är den här!

Hejsan bloggen!

Tidigare idag gick jag igenom veckans första arbetspass på H&M. Måndagar är en av de värsta dagarna på veckan eftersom det är så mycket kläder som ska ut i butikerna och mycket jobb med nya varor som har kommit in. Trots extrapersonal och mycket klädplock gick tiden ovanligt snabbt och jag kom hem snabbare än planerat.
Förra veckan berättade jag lite kort om min internetshopping jag gjorde. Jag fick brev från Posten tidigare att jag kunde hämta ut mitt paket och nu ligger den här bredvid mig!
Jag har gått och köpt en ny mobil och joinar nu er andra Iphone-användare! Efter två år med min älskade Sony Ericsson Satio var det dags att uppgradera sig, visserligen vill jag hellre ha #5-versionen men jag är alldeles för otålig för att vänta tills nästa år.

Åhh, jag är så glad över den! Ska leka med den hela kvällen nu och ladda ner massor med roliga apps. Har ni bra tips på bra apps så dela med er av de till mig!
Härmed ska jag nu göra mig av med min gamla,
är det
någon som känner sig sugen på en 12.1 megapixel-mobiltelefon? Kameran är det absolut bästa med telefonen, bilderna blir riktigt snygga och den har verkligen toppat min vanliga digitalkamera.
Kommentera detta inlägg tillsammans med er mail om intresse finns så kontaktar jag er.
Puss

   




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0