Idag firar vi oss!

Godmorgon allihoppa!

Hoppas ni sover gott i era sängar där hemma. Själv befinner jag mig på arbetsplatsen för lite jobb! Igår fick jag slutade tidigare från jobbet eftersom vi blev klara "för snabbt" på vår avdelning.  Jag ska inte klaga, det var minst 40 grader ute igår - så himla underbart med stekande sol efter ett arbetspass.

Jag ska göra mig väldigt kort här idag, ville bara in hit och gratulera min älskade barndomsvän som fyller år idag! MASSOR MED GRATTIS TILL DIG MAHABAD! ♥ 
Ikväll ska vi tjejer ut för att fira hennes födelsedag och min egen som också är snart. Jag brukar inte gå ut mitt i veckan, speciellt inte när jag ska upp 05:45 dagen efter men en drink hinner man väll ta? :) Dessutom spelar Daniel Adams-Ray här hos oss ikväll. Födelsedagsfirande och en bra musiker att dansa till är precis vad som önskas! 


                 

                                  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0