I need some help!

Nu är jag tillbaka i stan igen efter en helg i Stockholm. Jag har haft två underbara dagar med A där och jag måste säga att jag saknar honom redan. På hemvägen mötte jag upp Mahabad som också hade varit där under helgen. Vi tog tåget hem tillsammans och snackade om allt som hänt sedan sist. I veckan som kommer har vi en del saker inplanerade att göra, hoppas bara vädret håller i sig.

Nu är jag supertrött efter en dag på stan, jag tokletade efter en kläninng som jag aldrig hittade. I veckan väntar två födelsedagar att fira - Mahabads och min! Jag ska packa upp väskan strax, byta om till myskläder och leta efter den perfekta klänningen att bära på min födelsedag.
Kom gärna med tips på vita, beiga, gula, blåa eller ljusrosa klänningar. Korta eller långa spelar ingen roll :)

Imorgon återgår jag till jobbet och därför blir det en tidig kväll för mig idag. Det kommer ett tidsinställt inlägg lite senare med fler bilder från midsommarafton! Puss

                                                    Mahabad och jag en utekväll i maj
                                 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0