Hur hamnade jag här?

Vilken studenfest det blev igår! Hela staden var fullproppad med människor, vädret var på topp och min lillebror skulle nu också få uppleva champagnefruskost, "sista middagen", studentflaket, etc. Det är sjukt hur tiden går så fort hela tiden, det var inte längesen jag själv stod på studentflaket och skrek av lycka att få sluta gymnasiet. Igår hade det gått och blivit Sams tur.

Studentfesten hemma var jättemysig familj, släkt och gamla/nya vänner var på plats! Maten var oändlig i sina varianter och smaker, efterrätterna och alkoholen också! Man kunde tro att hela stan skulle fira med oss efteråt, så mycket som det var. Jag åt nog nästan mest och smakade på allt som erbjöds.

Det kommer komma massor med bilder från gårddagen lite senare, har inte sladden på mig för tillfället då jag åkte till Stockholm igår kväll där jag befinner mig nu. Min pojkvän och hans/våra vänner mötte upp mig när jag kom för några drinkar på alla dessa uteserveringar som finns här. Vädret var fortfarande fint och det kryllade av människor, precis som det ska vara på sommaren.

Vi vaknade för några minuter sedan och gänget planerar en dag vid Go-kart  banan lite senare. Det närmaste jag har kommit det är radiobilarna vid nöjesfälten men det är väl i princip samma sak? :)
Nu ska vi äta lite frukost, ha det så jättetrevligt allihoppa!
Vi ses.

                                                                   Dagens outfit!
                    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0