Godnatt!

Godkväll.

Jag ska precis gå från datorn men tänkte skriva några rader innan sängen väntar. Tidigare idag återgick jag till jobbet, månadagar och tisdagar är värst för det är då man är som tröttast och har minst energi i kroppen till arbete. Trots att det är måndag gick dagen väldigt fort, det gjorde inte så mycket att jag bara hade fått 3h sömn under natten - jag klarade mig igenom dagen galant!
Imorgon väcker alarmklockan mig för ännu en dag på H&M och lite senare mot eftermiddagen åker jag ner på stan för att möta upp Haddis och Isa över en fika.
Vi har inte setts sen i fredags på överraskningsfesten och jag garanterar att vi har en hel del och prata om.

Snart är det midsommar med och planerarna inför fredagen är i full gång. Personligen tycker jag att en grillkväll med de närmaste lockar mig mest och jag ska försöka övertala gänget att gå med på den planen :) Jag kommer dessutom att spendera helgen i Stockholm tillsammans med bl a min man.

Nu måste jag gå, det är inte många timmar kvar tills jag ska upp igen. Sov så gott allihoppa, vi hörs!
Puss.

                 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0