Glad midsommar!

Godmorgon allihoppa!

Min man väckte mig för en halvtimme sedan med ett telefonsamtal och efter det kunde jag inte somna om. Jag hade verkligen planerat att sova ut idag eftersom jag går upp så tidigt på vardagarna och det poängterade han i telefonen att jag skulle få. Tydligen inte eftersom jag sitter här nu :(

Idag på midsommarafton kommer jag att umgås med tjejerna hela kvällen. Vi vågar inte lite på vädret så vi kör halvt inne/halvt ute på en inglasad veranda där vi kommer hänga tillsammans med god mat, dricka, sällskapsspel och ha det allmänt trevligt.
Min släkt ska också samlas senare för att äta den klassiska midsommarmaten som man äter idag och om tiden räcker till kanske jag springer över dit och ungås med de. Om några timmar ska jag åka iväg med en av tjejerna för att inhandla maten som jag sitter och skriver en lista till.

Inte nog med att det är midsommar idag, min kära bästis Peter fyller dessutom år! GRATTIS BÄSTIS!
Nu ska äta frukost och se lite dansprogram, vi hörs lite senare när jag kommer in med en outfitbild till er!
Puss


                                        Jag, tjejerna och Peter under tidigare fester.
                
                
                
                



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0