Födelsedagsfirande!

Hejsan allihoppa!

Idag har jag haft lite saker att ta itu med på dagen, vilken tur att vi har fått sommarvärme i Sverige att kunna gå ut till! Det märks tydligt hos människorna att vädret har påverkat deras humör, tror inte det finns många därute som går och deppar över något för tillfället :)

Just nu är jag hemma och fixar mig inför kvällens födelsedagsfirande. Jag åker mot Stockholm strax för att närvara hos min pojkväns (även min) kompis tillställning som han har ordnat. Det ska bli väldigt trevligt och jag ser fram emot vad kvällen har att erbjuda! Idag drog även Summerburst igång där och det kommer krylla med människor på festivalen och efterfest efter efterfest dyks upp.

Jag kommer in hit imorgon med massor med bilder från kvällen, tills dess får ni lite gamla på folket jag kommer hänga med :) Ha en underbart varm lördag! ♥

                 
                 
                              


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0