4:e maj 2011

God kväll!

Jag är helt utmattad efter en helg i Stockholm, kom hem för några timmar sedan från gårddagens födelsedagsfest. Igår kväll mötte jag upp de andra inbjudna gästerna på söder för att sedan gå tillsammans till en kompis som hade ställt till med en födelsedagsfest.
När alla väl var på plats åt vi av den goda maten och drack mängder av alkolholdrycker. Kvällen fortsatte i samma goda stämning med bra musik, ännu mer mat och dryck och sedan charader!

Charader måste varit det roligaste på hela kvällen, man märkte hur alla blev mer och mer tävlingsinriktade efter varje omgång och till slut bestämde lagen varsitt straff till förlorarna.  
Sista omgången utgjorde könet det gemensamma i laget och självklart förlorade killarna! Haha, de hade verkligen gått in för att vinna allt och så gick det åt helvete för dem. Jag har videobevis på när tvingas göra sitt straff, tyvärr är det sekretess på det men jag låter era tankar och fantasin få flöda :) Vi hann även med en snabb-utgång innan alla skildes åt på stan och for hemåt.

Jag tackar så mycket för den här helgen, på tisdag återgår jag tillbaka till jobbet igen för ännu en ny vecka där!
Nu väntar några avsnitt av de program jag har missat. Imorgon sover jag ut på vår nationaldag! Grattis i förskott Sverige och grattis Big brother-Simon till vinsten.

Gårddagen i bilder!
                                 
                                  
                   
                  
                  
                   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0