29.

Hej allihoppa!

Hur har ni det om dagarna? Jag har inte hunnit kommit in hit sedan sist eftersom jag har umgåtts med vännerna direkt efter jobbet. Igår åkte jag hem till Alexandra för en myskväll tillsammans med hennes syster. Vi satt uppe hela kvällen och pratade om allt möjligt som hänt oss sedan sist och hon bakade en jättegod kladdkaka åt oss. Den var jättekladdig, precis som den ska vara!

Det blev sent hos de igår och imorse när jag åkte mot jobbet ville jag mer än allt vända hemåt och fortsätta sova. Även fast det inte fanns så mycket ordrar att plocka idag, gick det ändå bra. Jag och en arbetskompis blev övertrötta mot slutet och skrattade åt precis allting.

Nu är jag hemkommen sedan en tid tillbaka, min man är här med mig. Efter jobbet mötte jag upp honom för en kväll vid vattnet, det är vår dag idag och vi "firade" med mat och picknick ute i solen. Jag hoppas att ni har haft en trevlig torsdag, imorgon är det redan fredag och ännu en helg väntar på oss!

Ha det så bra nu, ska gå tillbaka till min man och sällskapa honom. Godnatt, puss!

                                  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0