14/6

Hej!

Jag jobbade ett tidigt och kort pass på H&M idag, var helt död när jag kom hem så tog en powernap! Nu är jag lite piggare och ska strax bege mig utåt. Min kära vänner som studerar i andra städer har sakta men säkert börjat rulla hemåt hit nu. Snart är alla hemma och jag längtar tills vi är samlade igen! Först ut att träffa är Sandra som jag ska möta upp nu över en matbit eller stadsrunda.

Igår efter jobbet mötte jag upp Kystan och Linn för en stadrunda och slagstaglass! Mm, glassen där som är så god! Kommer aldrig att tröttna på den :) Vi hade det riktigt roligt och skrattade om precis allt, våra överdrivna historier och teorier är bäst och om ni skulle höra de skulle ni tro att vi är störda :)
Nu måste jag kila, ska försöka att komma i tid idag.
Puss 


                                 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0