Viva la fiesta!

Godmorgon!
Vi har precis vaknat till liv efter gårddagens impulsresa som tog oss längre ner i Sverige. Efter att ha packat min resväska igår tog jag bilen ner till mina älsklingar i Jönköping. Bara några timmar senare åkte vi till Göteborg för lite förfest hos en vän och sedan utgång. Jag minns inte sist jag var där och hälsade på men jag nog hade saknat den underbara staden.
Förfesten varade sent inpå natten och därför blev det en kort utgång. Det märktes att vi befann oss i Sveriges andra största stad för så fort vi nådde innerstan kryllade det av människor på gatorna, musikanter uppträdde och det doftade mat från alla möjliga ställen - nästan som det är utomlands.
Vi hamnade inne på Parklane, som ligger precis i stan där vi stannade tills det var dags att åka tillbaka till Mahabad. Jag tror vi kom till sängs vid 06-tiden imorse men det var det värt.
Snart ska vi ner till stan och titta in utbudet av butiker och kläder men först väntar en sen frukost/tidigt middag som Mahabad lagar.
Ikväll äter vi på restaurang och dansar loss på någon klubb. Jag kommer lägga upp bilder så fort jag kan och har tid men tills dess får ni ha det så underbart. Puss

                                       
                      
                      
                      


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0