En färgklick!

Hejsan!

Jag befinner mig för tillfället i Västerås och shoppar. Trots att denna stad ligger relativt nära min har jag ännu inte lärt mig den bästa shoppingrunda här men förhoppningsvis kan GPS:en i min Iphone vägleda mig. Färg, färg och åter färg är det som ska synas på alla kroppar i sommar om jag får bestämma. Jag hoppas själv på att hitta massor med fina färger härborta idag.

Det finns ju inte snyggare än starka och klara färger på solbruna människor. Antingen har man en stark färg som sticker ut från resten av kläderna eller matchar olika färger som sätter ihop en hel outfit.
Här är några exempel på färgval och kombinationer som kan få vem som helst att skina! Bilderna är tagna från witchus blogg och hayky!

                                  
                   
                                   
                                    



Kommentarer
Young lady at a local bar

Vad gullig du är sötnoooos! :) Din garderob är inte så dum den heller ;) vi ses snart tycker jag! Måste ses oftare. Puss hörs i helgen

2011-07-01 @ 23:59:45
URL: http://linnlicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0