Sjuk.

TIDSINSTÄLLT INLÄGG!
Hejsan.

Jag stannade hemma från jobbet idag också, mår inge vidare just nu. Min kropp är helt förstörd, överarbetad eller inte men det värker i armen och nacken hela tiden. Det är nästan som att jag har gått och blivit en gammal gumma. Nu i sommar när jag inte har någon semester trodde jag att det skulle vara skönt och friskna till hemma - tydligen hade jag fel.
Jag får panik här hemma, det finns ju ingenting att göra när man är sjuk och därför ska jag trotsa min smärta och gå tillbaka till jobbet imorgon.
Nu ska jag se en film och krypa ner i soffan med täcke och massor med gott. Vi hörs snart igen, puss! 


                               


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0