Nattbesök!

Godmorgon!

Nu är det andra gången jag vaknar idag från några timmar sömn. Igår nämnde jag lite snabbt att jag och min man åkte till stranden igen för att sola och bada. Vattnet var mycket varmare igår på det stället vi åkte till och jag njöt av varje sekund där. Vi låg och solbadade nästan halva dagen tills det var dags för lite Slagstaglass! Mmm, jag hade längtat hela helgen på en jordgubbsnäcka med vit chokladtopping istället för grädde. Mums!
 
Mot kvällen ändrades mina kvällsplaner och vi körde mot Stockholm för lite lördagsmys hemma hos min mans kompis. Gänget hade samlats där för fotbollsmatch, spel, vattenpipa och snart skulle de också få kvällsbesök från oss :) Det gick oväntat fort att komma fram och snart var vi alla samlade under samma tak. Vi satt ute den största delen av kvällen med musik, dricka och vattenpipan. Kvällen slutade väldigt sent efter killarnas pokerrunda. Jag var helt slut när vi kom hem till min man och slocknade nästan direkt. Det varma rummet gjorde att jag inte fick många timmar sömn inatt och därför tog jag igen lite nu när jag kom hem.

Idag ska jag bara ta det lugnt, äta god mat och slappa. Imorgon väntar en ny vecka på jobbet och därför laddar jag upp stort med en chilldag. Vi hörs senare! Puss

                                                             Mmm, jag smälter..
                  
                                          F gick all-in med utstyrsel till pokerspelet.
                  
                  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0